niedziela, 27 kwietnia 2014

Essie Spin the Bottle

Nowy "nudziak" w mojej kolekcji;p Mimo, że pogoda letnia wcale nie mam ochoty na lato na paznokciach. Ostatnio uwielbiam cieliste kolory lub rozbielony róż. Kojarzą mi się z czystością i mają w sobie coś przyciągającego dla mnie:))

"zabawa w butelkę" - chyba to oznacza nazwa:D pochodzi z nowej limitowanej kolekcji Hide & Go Chic. Cena lakieru standardowa.

W lakierach Essie cenie sobie szczególnie szeroki pędzelek i chciałabym taki we wszystkich lakierach! Nakłada się bardzo przyjemnie i dla mnie jako fanki mocnego krycia 2 warstwy są idealne. Jako top coat Essie good to go - ulubieniec:)



Z określeniem koloru może być różnie, zależy od światła:) W sklepie wydawał mi się cappucino, w domu brudny beż, po pomalowaniu bez zmieszany z różem. Jakby nie patrzeć kolor jest śliczny i na pewno będzie moim ulubieńcem następnych miesięcy :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz