sobota, 19 kwietnia 2014

Irena eris Normamat nektar

  Dzisiaj przychodzę z recenzją kremu - nektaru do twarzy Dr Irena Eris z linii Normamat, przeznaczonej dla skóry mieszanej. Sama jestem posiadaczką takiego typu cery. chociaż przyznam, że ostatnio zbliżam się w stronę normalnej (czasem nawet suchej).
Nienawidzę widoku i uczucia tłustej skóry :/ Sama wiele wiele lat walczyłam z tymi dolegliwościami. Całe szczęście moja wiedza na temat pielegnacji sukcesywnie się polepsza i problem świecenia staje się mi coraz dalszy:)
Jest to pierwszy mój kosmetyk tej marki i długo zastanawiałam się nad zakupem- cena 75zł nei zachęcała, a marka wydawała mi się raczej słaba i dla doroślejszych kobiet ;)



 Opakowanie jest jak najbardziej ok - pompka działa bez zarzutu, a dzięki niej jest bardzo higieniczne. Konsystencja wspaniała lekka co jest dla mnie bardzo ważne. Wydajności to 3-4 miesiące.




Krem świetnie nawilża ale nie przetłuszcza. Nic mi po nim nie wyskakiwało ani nie zapychało. Polecam każdemu spróbować. Ja narazie muszę wykończyć mój krem z Kiehl's. Chciałabym powrócić do Ireny Eris, ale znając zycie na 99% kupię coś nowego do próbowania. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz